وزارت کار پیگیر مشکلات کارگران هفت تپه-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

وزارت کار پیگیر مشکلات کارگران هفت تپه

بعد از دستور وزیر کار، امروز تیمی از کارشناسان این وزارتخانه به سرپرستی کریم مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری عازم هفت تپه خوزستان شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 19
کد خبر: ۷۷۹
به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم اعزامی وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت کاگران نیشکر هفت تپه عازم اهواز شد.
 
یک مقام مسئول در وزارت کار درباره رسیدگی به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه از سوی این وزارتخانه از دستور وزیر کار برای رسیدگی سریع به این مساله خبر داد.

بر اساس این گزارش بعد از دستور وزیر کار، امروز تیمی از کارشناسان این وزارتخانه به سرپرستی کریم مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری عازم هفت تپه خوزستان شدند.

اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت‌تپه به یکی از پرتکرارترین خبر‌های روز‌های اخیر تبدیل شده، تجمعاتی که هرچند وقت یکبار به اوج می‌رسد و گاهاً به مسدودکردن جاده و بازداشت تعدادی از کارگران نیز می‌انجامد. کارگران نیشکر هفت تپه پس از بی‌نتیجه ماندن تجمعات خود در درون کارخانه در طول دو هفته گذشته، با تعطیل کردن شرکت، تجمعات خود را به مقابل فرمانداری شوش و استانداری خوزستان کشانده‌اند تا شاید صدای اعتراض‌شان شنیده شود.
فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار